La llei de Murphy !!!

Tot va començar quan al tal "Murphy" va agafar una bici i va establir uns principis o "lleis de Murphy del cicloturista", els quals passo a numerar-vos a continuació.

1- En una caiguda sempre trencaràs els accessoris més cars.

2- Sempre que caiguis serà de manera que espatllis el màxim possible la bicicleta.

3- En una pujada inclinada les teves llantes són misteriosament atretes per pedres de grandària mitja que arruïnaran el teu ascens.

4- Una vegada que perds el control de la teva bici no hi ha res que puguis fer per a recuperar-lo, sinó tot el contrari, intentar-ho empitjora la situació.

5- No importa quant temps hagis esperat per a comprar la teva nova bici. Quan l'hagis comprat la rebaixaran de preu.

6- Es igual com compris la teva nova bici sortirà el nou model més lleugera, més resistent, amb millors components i a un preu que s'ajustava al teu pressupost.

7- Els accidents només passen quan els altres ciclistes estan mirant, i en les carreres, just on i a bon numero d'espectadors.

8- Al finalitzar la ruta del dia t'adonaràs que el teu fre ha estat en contacte amb la teva llanta tot el camí i potser des de fa diverses sortides.

9- Els guants solament es fabriquen en dues grandàries, o molt grans o molt petits.

10- La tracció és inversament proporcional al grau del pendent d'una pujada, a major pendent menor agarri.

11- Si un pendent sembla fàcil, és difícil. Si sembla difícil, és fastigosament impossible.

12- La percepció de profunditat d'un toll sempre és la meitat de la profunditat que tu creies.

13- L'excrement d'animals ( Merda de vaca), apareix màgicament just abans de passar sobre ell.

14- L'equilibri mai ho perds ni al principi ni al final d'un riu, sempre a la meitat d'aquest.

15- La neteja de la teva bicicleta és directament proporcional a la quantitat de fang que et trobaràs al camí.

16- Si t'has quedat enrederit, l'única manera de recuperar la teva posició és batre el record de velocitat.

17- És més fàcil baixar que tornar a pujar.

18- Quan baixis per a arreglar un petit problema, causaràs un problema més gran.

19- Sempre que caiguis serà de manera que causi el major pànic possible.

20- Si en el camí trobes dues alternatives, sempre agafaràs el que tingui les pujades més fortes.

21- Si ets colpejat per una mosca, mosquit o altre insecte sempre ho farà en el teu ull, si no dus ulleres o si les dus, aniràs amb la boca oberta.

22- L'esforç necessari per a corregir l’itinerari d'una ruta s'incrementa geomètricament en funció del temps transcorregut.

23- Els bidons sempre carregaran menys aigua de la necessària.

24- Si vas amb el vent en contra pensant que en el retorn ho duràs a favor, t'equivoques, just en aquest moment canviarà la direcció per a seguir assotant-te fins a casa.

25- Apareixeran gossos volent mossegar-te just quan passes pel camí on no pots rodar, en pendents o pel tram enfangat del camí on és impossible anar ràpid.

26- Si caus, el terreny és el culpable, o bé és que cada un baixa com vol. .

27- No importa el bo que siguis, sempre haurà una pendent amb la qual no puguis la primera vegada.

28- Arrels i roques són només visibles quan ja has xocat contra elles.

29-El camí més curt és el que té les pujades més dretes.

30-Quan pugis a la bici, no et preocupis que tard o d'hora sempre trobaràs una baixada cap a munt.

31-Quan punxes ,la càmera que tens de recanvi, sempre està espatllada de tenir-la tant temps guardada