Recorreguts de BTT pel Bages "Calders Fusimanya"

Va ser l any 2001 quan vaig descobrir això dels GPS. El meu es un Garmin Etrex Sumit. El vaig deixar d’utilitzar desprès de mes de 4 anys de serveis per els següents motius: Al trencar-se la carcassa el proveïdor me la va canviar , pagant gaire be com si fos nou, i aquella tenia un defecte que no suportava be les piles i quan li semblaven s’aturava. L’any 2002 vaig començar fer bici de cra. i ja no tenia massa sentit gravar els recorreguts, en aquest cas pot ser es mes interessant un GPS que porti un bon mapa per poder seguir recorreguts.
Avui he recuperat aquests arxius que tenia plens de pols i amb la nova tecnologia els posaré amb ordre aquí al bloc.
Si algú vol veure’ls els trobarà caseïficats al nou arxiu anomenat Traks i comarques dons a mes de sortides al Bages també en tinc un bon grapat per la Cerdanya.

08 04 2001 Manresa, Calders, Artés, Sallent, Santpedor

Ruta en bici 118396 - powered by Bikemap

Comentaris