Navegador, GPS. Noves eines per cicloturisme.




Ahir a les 6 d'acabar tarda amb els Varem Ramon Companys i Ferran, el Port de Barcelona La darrera excursió cicloturiste 100% La Méridienne.


Hem Recorregut mes d ' 1,850 quilòmetres, França, Bèlgica i Catalunya, això m'ha permès comprovar les avantatges d'aquest nou enginy per cicloturistes amb esperit viatger i conèixer nous paratges sentit perdre el Nord.


Durant aquets Disset mor durat ha que l'excursió que pogut provar el terreny sobre el funcionament d'una nova eina, amb el navegador GPS. Mes concretament la meva és un eina Garmin Oregon 400T mapes amb els Cyti Navegador NT Europa.


Duia Jo El Trac de cada dia que proposava El llibre de ruta, calculats amb l ' Openrunner. com. Per suposat no ens em perdut moment en cap ja que el trac Apareix a Sobre la cartografia de les Ciutats i cras Europees. Per arribar als punts de Destinació, hotels anàvem reservant que al llarg dels dies, l'opció de navegador ens ha anat molt ser ja que en un pis pas ens desitjat presentàvem al lloc.


També em tingut ensurt En algun marcar malament el codi postal o és escriure el carrer incorrectament.


Aquesta opció els eliminació no posa la Visio mapes globals de la zona que aquest et dona el GPS no et l'Olla de donar.


També te un petit inconvenient que és que es perd l'encant d'vilatans un atur consultar als que et trobes pel camí, però aquest és un problema fàcil d ' amb un xic d'interès per part de cada un.





Comentaris