Transpirenaica en BTT.Tot va començar a Llança el 16 Juny 2001

Desprès de sortides a les rodalies de Manresa i Sta. Llogaia, tot va començar quan el 16 de Juny de 2001 ens varem traslladar a Llançar a fer les 2 primeres etapes de la Transpirinenca en BTT.
La primera experiència en sortides de mes d’un dia, que si alforges, que si motxilla, que un culot, que una mudada, tot era dubte.
Realment varen ser uns dies per gaudir, de la natura, de la serralada pirinenca en tota la seva plenitud, els mes alts colls. La família ens va acompanya fent un recorregut alternatiu per anar a fer turisme. Amb el company varem llevar-nos tots el dies de bon mati, tots els dies a fi de poder ser a mig dia on havíem previst el fi d’etapa. Sempre varem arribar sense cap incident remarcable, varem trobar bolets el mes juliol, algun dia ens va ploure, el fre es va espatllar. Sempre la recordaré com la primera i la millor.
L any 2011 serà el 10e aniversari, per celebrar-ho i per recordar-la em proposo repetir-la les dades.
HI esteu tots convidats, amics, companys, addictes a cicloturisme 100%. El 2011 feu un forat a l’agenda i anem a fer la millor de les travessies de cicloturisme 100% del món “ La Transpirenaica en BTT”.Aprofito l’oportunitat que amb dona la xarxa per penjar les fotos que varem fer aixi com el trac que vaig gravar per anar preparant la del 2011.

Trak del recorregut a Wikilic: http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?&id=415054
Les fotos clica l'enllaç.

Comentaris

Anònim ha dit…
M'interesa aquesta proposta de fer la transpirenaica en btt pel 2011 però, esclar, d'aquí a un any poden pasar coses i un no s'hi pot comprometre 100%. De totes maneres ja us dic que m'interesa molt i de fet ja fa un temps que estic posant-me en forma per algun dia fer aquesta travessa ja que es el meu repte. Em dic Josep Puigdollers, visc a Barcelona i el meu email es joseppuigdollers@mesvilaweb.cat Salut
Agustí ha dit…
Hola Josep.
Es aviat per parlar d’això però si que a partir de setembre podríem tenir un canvi d’impressions i també fer una excursió de un o dos dies per compartir experiències.
A partir de gener de 2011 començar de debò a concretar.
Salut.