En bici per París

Després de passar por París alguns policías els darrers mesos, aquest dilluns, por fi i al nostre aire, poder Varem gaudir amb bicicleta de París.
Sortim alberg del allotjament al Le Dartagnan Carregats amb le bossa que dúiem. Ens em adreçat al'estació de Austerlitz, a fi de deixar-la a consigna i poder anar a fer el Recorrido turístico por París.
El recorregut comença a la mateixa sortida de l'estació d'Austerliz. ja que es la del final de Recorrido de tots els tres que arriben del sud de França i tambe d'Espanya. A la salida exprés, creuem les Avingudes i agafem vora el riu Sena un carril bici direcció del centre de la ciutat.
Desprès d'un breu recorregut vora el Sena, el puerto de San Bernat, el puerto de Toumelle un dels primers edificis emblemàtic de la ciutat. La catedral de Notre Dame de París.
Seguim i travessem El Sena pel Pont del Carrousel i fins l'entrada del Museo del Loubre amb la famosa Pirámide.
Seguim pels jardins de las Tulleries, es aquí prohibir circular sobre la bici i fem un Recorrido A pie.
A la Passarel · la Sedar i novament al'esquerre fins a la plaça Leopoldo I Parque de la Concordia. Al fons ens queda Les Galeries Nacionals del Gran Palau de Vidre. L Ttravesem 'Explanada i Palau "des Invalides". Arribem al Parcs dels Champs de Mars amb la famosa Torre Eiffel.
Tornem a la riba dreta pel pont de Lénai, cap ara continuem una Trocadero. D'aquí a la plaza Charles de Gaule "Etoile" Amb el famos Arc de Triomf.
Seguim per la vorera de l'Avinguda dels Champs Elisses. Aquí els locales estaven una vesar pone era l'hora de dinar.
Deixem la Zona I retornat dobladillo al Sena ara en direcció contraria fins a trobar L'Hotel de Ville. Accedim al'ille de la Cité pel Boulevard Palacio de ia la Fontaine Saint Michel de un decidim fer más.
Ara Seguim Passem i pel davant de a Universidad de Medicina de París, jardines de Luxemburgo. En el bulevar de trobar Montparnas el Seguim un metros i per fi retrobem l'estació d'Austerliz en Deixem por bo a través de nuestro Recorrido.
A destacar els carrils hijo de autobuses por: autobuses, taxis i bicis. En alguns caso que no es pot pasar, que esta indicat ciclistes no, ser sol i quan ha carrils bici alternatius. La zona que transitat em i havia carril bici gaire ser una tos el Cares. El tràfic te bastant de respecte a las bicis. Cal esta al cas pels semàfors vermells de les bicis.
Espero nos animeu i en gaudiu tant com ho hem pasejant gaudit-nos amb bicicleta por París.
Un Wikilok podeu veure el trak del Recorrido que em fet nosaltres