Pel pont de les Arnaules 02 11 2009

Sortim amb el Jordi a primera hora direcció de Bufalvent.Travessem pels horts, Cal Pep, cal Cnyelles cap a les Mercetes. Seguim el camí a l esquerra que desprès de creuar la C16 i la cadena ens baixa fins el Pont de les Arnaules o pont Foradat, el camí es senyalat amb les fletxes blanques i grogues de PR, hem de fer alguns trossos a peu dons esta molt malmès. Finalment arribem al Pont de Vilomara pel Raval de Manresa i passant per damunt del pont gòtic.
Aprofitem per fer un most.
Segui les senyes de la cursa de 10 Km d’atletisme que va tenir lloc ahir. Passem per la gravera de Can Robiralta i arribem al balç sobra la riera de Mura. Seguim pel GR i el corriol ens baixa a la llera de la riera que travessem. Ara pugem per la granja dels ànecs i al cim agafem un sensacional corriol, molt aeri i a amb bones vistes

de Montserrat al fons i la riera de Mura a baix, que ens du novament a les tines i el riu Llobregat. Trenquem a la dreta direcció de St Benet, desprès de passar el canal de la Mina ens enfilem a l’esquerra i arribem novament a la C-16 i cap el nou polígon industrial del Grau. Parc de l’Agulla i... ja s’ha acabat.