Diumenge 1 Agost “Le Barrois”

Diumenge 1 Agost  “Le Barrois”

Desprès de rebre les informacions sobre l’allotjament, emprenem l’excursió avui tota la família. Anem molt tard i la cra esdevé molt tranqui-la.
Nomes deixar Verdun el càmping de la setmana federal que va omplint-se. Arribem al primer poble i com es habitual es engalanat per rebre als ciclistes, bicis arreu amb diferents motius, i alguna feta expressament per l’esdeveniment. Al llar del recorregut aprofitem les parades per refrescar-nos, la calor també es fa notar, i fer fotos. Al pasar per Dugny sur Meuse, amb la seva església fortificada i famós campanar de fusta, un repic de campanes ens ha deixat bocabadats. La zona esta plena de cementiris de francesos que van participa ala gerra del 14 en creuem ub i seguim. Finalment arribem a Souilly, localita situada ala via sacra entre Bar i Verdun, disposa del museu de la via sacra. Ens aturem ara a fer un most, alguns equilibristes ens reben a l’area de picnic.
Despres d’un lleuger i reconfortant entrepà reprenem el camí que ens du de tornada a Verdun.
Aprofito per fer u tom per la permanence i instal·lar un nou seient per tal de no perjudicar el meus baixos. Disposaré de 5 dies per provar-ho, a veure com va.
I per recuperar-nos del esforç del dia, celebrar que tornem a estar de vacances i que tot va prou b ens anem a un Logis a sopar. Dema serà un altre dia.