La comoditat d’un seient. Daniel Proust.


Desprès de la darrere operació a la bufeta i posterior i tractament, va quedar-me inflamat, tant el conducte urinari com la pròstata. Això va fer que hagués de desistí de fer bicicleta durant uns llargs 6 mesos.

Com els darrers anys el passat mes d ‘agost vaig assistir a la setmana federal internacional de cicloturisme. El primer que vaig fer desprès de recollir el dossier d’inscripció va ser adreçar-me al estan de seients per bici Daniel Proust, quer ja coneixia de anteriors edicions, per tal de provar-ne un a la meva bici i veure si amb el nou seien podia reprendre l’activitat cicloturiste. L’any dema, al cap d’una hora d’anar amb bici ja vaig adonar-me que era realment la solució al meus problemes.

El seien es molt petit i nomes recolzes els isquions no pressionant en cap moment els conductes urinaris i pròstata, amb la particularitat que demes te un moviment oscil·lant.

Ara que ja fa mes de tres mesos que he tornat a practicar la bicicleta i amb aquest seien, realment puc afirmar que es fantàstic, que la seva utilització fa que t’oblidis de tots els mals de cul que son tan habituals amb els seients tradicionals.

Per saber mes hos deixo l enllaç de Selles Dainiel Proust. També podeu veure el vídeo que explica el funcionament del seient.

Comentaris