Aprofitem l'estiu d'Abril per fer tomb per l'Anoia.

A les 8 amb el Joan, sortim del Moli de Boixeda per tal de fer L'excursió del dia.
Aquests darrers dies una onada de calor ens esta invain i sembla que estiguem ben b al mig del estiu. Nosaltres comencem direcció de Fals, seguim pel raval de la Creu, El Grau i enfilem les costes de Cal Xamal fins a trobar la pista que pasant per la Torre del Pinyer  ens deixa amb una rapida baixada a Aguilar de Segarra. Desprès de creuar l eix la segona pujada del dia. Ara cal desfer-se de qualsevol peça d'abric dons el calor apreta de valent. Creuem masies fins trobar l altiplà de Calaf.
Calaf, es dia de Mercat, el bar que esmorzem es ple, per o en un plis plas ens enllesteixen l'esmorzar i tornem a pedalar.
Sortim de Calaf pel camí de la Fortesa, desprès de passar el Seguers ens enfilem cap el turo de Boixador. Seguim el Gr i senyals de les rutes de BTT per  L'Anoia. La solana de Goberna amb deixa estarracat de calor, a les 12 deu haver-hi uns 30 º, ja no tinc mes roba per treure. M'està bullint el cervell, l'única neurona es torna boja. Menys mal que un cop a serra de Castelltallat el camí esdevé de baixada al llarg del GR 3, deixem Camps i fins trobar la Cra BV 3008. El darrer tros de Gr cal fer unes trialeres molt tècniques, i en algun-cas fer empuxin. Arribem al Moli de Boixeda.
La sortida d'avui ha refermat la teoria que no es pot pedalar a més de 27º doncs pot produir col-lapse per calor i danys ireversibles. Es mol millor dedicar-se al bany a la piscina, el que pugen a la platja.
Dades i traça a Wikiloc.

jerandonne ha dit…
Ton blog est toujours très intéressant !
Belles randonnées, belles photos, du vrai cyclotourisme.