Transpirinenca 2011. Llavorsí Espui 31 07 2011




Toc toc toc...endevant (ostitu en aquest poble en lloc de cantar el gall et desperten els gais).



Són 2/4 de tres de la matinada, el company d'habitació dorm a plaer, va disfrutar de l'etapa anterior, els roncs de l'Agustí em desperten, penso, rumio, recordo lo bé que va anar l'etapa anterior, i lo que ens espera l'endemà, conec l'etapa, tinc les imatges al cap i se que els companys la disfrutaran, m'adormo.





Puntuals a les 8 del matí ja estem pedalant, tenim per davant més de 30 km. de pujada, hem estat força estona pedalant, les imatges del Joan s'ho valen, però, burro, recorda el Ramon, una pedra tallant ha esberlat el meu pneumàtic, solució d'emergència i cap a Espui, una baixada molt llarga.







Si alguna cosa han fet bona els americans ha estat inventar la cinta americana.




Demà més.

Joanbtt

Des de el meu iPad

Comentaris