Camí dels Rasos. "Campionat de Futbolí a Avià"


Campionat de Futbolí


Després del mal temps d'ahir, que vaig aprofitar per fer cicloturisme online, se'n fan d'excursions amb l'ordinador. Avui tocava la sortida  "pedalant per un aire més net", quan he vist que feia un dia magnífic he decidit dur a terme l'excursió que no vaig fer ahir, amb alguna variant doncs he sortit de Manresa molt tard.

Arribo a Puig-reig i preparo la bici, som-hi. La cra. és plena de ciclistes que fan la sortida del diumenge. Pujant Casserres un grup de St. Joan te pressa per anar a  esmorzar, travesso Casserres direcció Graugés, i Avià. A Avia m'he parat a fer un most davant de la font de Canaletes em crida  l'atenció el pesquin del campionat de futbolí, això del futbol enganxa de totes totes.

Travesso Berga i començo la pujada de debò. Aprofito les avantatges que amb dóna la xarxa i us convido a llegir  el  sensacional comentari i descripció del company Jaume que fa de la "pujada els rasos de Peguera" al seu Bloc 1001 puertos de Montaña.
Rasos de Peguera 25 09 2011

Rasos de Peguera


Arribat a dalt he pogut donar-me compte que el pla renovat de bici només te una mancança, que li falta una pila, com la del Videu, pels ports com aquest.


Després de fer unes fotos segueixo l'excursió ara de baixada . El camí és sense  cimentar, cal estar atent de no caure, jo he baixat de la bici en algun baixador molt dret.
Baixada al coll de Peguera.
Coll de Peguera

Peguera


Al coll de Peguera em retrobo la pista asfaltada. Algun pujador que fa bufar de valent i ja tot de baixada vaig deixant pobles enrere, Peguera, les vistes són sensacionals, baixo pel coll de la creu de Fumanya, Fígols i St. Corneli. Segueixo per  la C 16 fins Cercs, a cala Bòrnia estan de Vacances, decideixo seguir. Travesso Berga Gironella i finalment torno a ser a Puig-reig.

Sensacional estreno de la Massi penso que serà una bona companya  per properes sortides de carretera.
Dades i traça del recorregut a Wikiloc.

Comentaris