Els Pastorets de Fonollosa

Després de sis anys d’escriure les meves aventures en bicicleta al bloc hi ha dies com avui que es fa difícil de narrar la sortida per lo surrealista que ha esdevingut.
Alsina Grossa de Querol
Dissabte em poso en contacte  amb en Joan per tal de concretar sortida del dia. Resulta que te d’anar a un  funeral d’un parent de Fonollosa. Decidim de fer un tom fins a Fonollosa.
Sortim de bon matí, a les 8 amb la boira, carril bici cap a Sant Joan. Aquestes hores ens creuem amb diferents grups de BTT uns cap aquí i altres cap allà. Seguim prop del Cardener i pel  peu de coll baix ens arribem a Fals, seguim per la costa de cal Xamal  i com qui no vol la cosa ja som a  l’Alzina Grossa de Querol. Aquí coincidim amb un grup de BTT de Calaf que  va a esmorzar a Fonollosa,  sembla el bar de la Tresa els diumenges fa festa, caldrà  indagar algun altre  bar per esmorzar.
Centre Cultural de Fonollosa

Anem fins a Fonollosa. A la mateixa plaça de l'església, al centre cultural demanem per esmorzar i molt amablement ens fan un pa  amb tomàquet i embotit. La sorpresa ha estat doble doncs al centre cultural, la mainada del grup de teatre Faltagent, està assajant  els pastorets.

Després de fer-la petar amb els companys calafins, el Ramon, L'Isidre el Joan ha anat a  acomiadar el parent i jo m’he quedat bocabadat veient la mainada assajant els pastorets.
Gaire bé la una, tornem  a reprendré la sortida. Ara direcció de camps, Canet de Fals i Montconil i finalment Manresa.
Assajant pastorets

Bé, resulta una crònica fora de lloc en un bloc d’aquest tipus, doncs parlar de funerals i pastorets en  lloc dels comentaris típics  és realment ....
El cicloturisme és això, els  companys, el turisme i bicicleta. Sensacional i diferent matinal, només cal llevar-se i anar a pedalar que l’excursió segur ens sorprendrà.
Les dades i fotos del recorregut al enllaç.

Joanbtt ha dit…
bon comentari! sobretot sortida surrealista!