Visca el comerç de proximitat

Podria començar l'escrit com sempre, explicant per on pesem cap on anem..., pero donat el cas d'avui penso que val la pena dedicar-hi un post al veí, comerciant del barri, pel servei que cada dia ens dona i que alguns cops el menys tenim.

Durant la sortida, al finalitzar el recorregut, a la torre de Castellnou,  he extraviat el telèfon mòbil. En arribar, mitjançant el  Google Latitude,  he vist que algú l'ha agafat i es ubicat a Berga. Jo he donat de baixa temporal el tel. I he mirat de cercar-ne un altre al meu proveïdor. Però he pensat que millor anava a la botiga del barri que es qui amb dona servei per tal  de comprar-ne un altre. Al tió li podré demanar el caprici que es diu iPone 4s. En arribar a la botiga i mentre els comento com he perdut l'aparell amb diu  que un senyor els ha dut  durant el al mati un telèfon Nokia N97 com el meu, que se'l va trobar prop de Castellnou per tal de veure si poden localitzar el propietari. Ha resultat ser el meu . Visca el comerç de proximitat
Toni
Pel que fa la sortida deixo aquestes quatre ratlles. Avui amb el Joan em decidit fer un tomb fins Navàs on juga el seu fill a futbol.
Sallent

Hem sortit  a les 8 del mati. Seguim el Llobregat fins Sallent. La sortida es pel PR que aviat deixem per el camí que ens du fins els Plans de Cornet . Planejant i de baixada ens arribem a Navàs.
Sobirana
Esmorzem al camp de futbol i aprofitem per veure, el Toni i per suposat el Barça jugant a Japó. A les 12 ja guanya per 2- 0, deixem el futbol i reprenem el nostre recorregut.
corriol Riu d'Or

Sortint de Navàs, una colla d'aficionats al trial estan gaudint del seu esport favorit. Prop del Mujal. Enfilem cap serrat de l'olivar i no deixem de pujar fins arribar ala torre de Castellnou. Parada fisiològica, algunes fotos i ja comencem a baixar per pista i algun corriol fins Santpedor i d'aquí cap a Manresa
Traça i dades del recorregut a Wikiloc.