Rebem el diploma 6T de la ruta del Cister. GR 175.


Diploma 6T , carnet de ruta segellat i obsequi de la ruta del Cister 

Dijous al arribar a cassa de la volta per la garrotxa, una carta certificada  del consell comarcal, vaig pensar segur que no pot ser re de bo. Al anar a cercar-la a correus vaig donar-me compte que era del consell comarcal de La Conca de Barbera, aixo sembla que millora, la ruta del Cister.
I si, desprès de signar la recollida de la  documentació vaig poder veure que es tractava d'una carta personalitzada i signada pel president de la Ruta del Cister, en que amb feien entrega del diploma 6T conforme acreditava haver completat la Ruta del Cister GR 175, juntament amb un obsequi.
M'ha semblat sensacional que pel mòdic preu del carnet 6T et facin aquest detall. Nomes des de aquest bloc vull animar donar el meu modest suport a seguir amb iniciatives com aquestes que sense gaire despesa encoratja i motiva a participar a completar itineraris com La Ruta del Cister.
Podeu troba tota mena d'informacio al Web: La Ruta del Cister

Comentaris