Marxa Marrakech 2016. Etapa 12. Ronda/ Jimena. 21 10 2016

Ascens acumulat. 941 m+
Temps en moviment 5 h, 04 m
Tems: 8 h 22 m.

Descripció del recorregut: Ronda, Atajate, Benalid, Agatocin, Gaucin, Jimena de la Frontera.

Després d'esmorzar, m'he adreçat al poliesportiu on temíem previst de començar el dia. Com que la reunió es demora amb alguns companys més decidim començar.

Miradors de la serra de Ronda.
Fem unes darres fotos a Ronda i per la carretera d'Algesires, A 369. Anem pujant fins a l'alt de les alzines Borratxes.
El Juan ( El de la Dahon) al port de las encinas Borrachas
El Juan al Mirador del Pino
Transitem per la Serrania de Ronda amb molt bones vistes des dels diferents mirador que anem trobant. Ala arribar a Atajate fem una petita pausa per fer un most. Seguim ara novament cara amunt, a la mostra esquerra podem contemplar, des dels miradors que anem trobant, la sensacional panoràmica que ens ofereix l'entorn, amb els pobles pintats de blanc típics de la província de Cadiz. Enrere queda les poblacions de Benadalid, Algatocin, a Gaucin finalmet és hora de dinar i fem parada al restaurant de la gasolinera.

Benadalid
Un cop reprenem el camí esdevé de baixada, creuem S Pablo de Buceite i finalment Jimena de la Frontera.

Jimena
 Els companys s'adrecen al poliesportiu que queda a la mateixa entrada del poble, jo vaig a cerca l'hostal el Anón, a la part alta del poble. Aprofito la pujada per fer un tom pel poble.
Jimena de la Frontera
  Xerrant amb el personal de l'establiment comenta que fa molt de temps que no plou i que està perjudicat la temporada de tardor per la falta de bolet. La previsió meteorològica és de pluja per demà. Cal recordar que estem a tocar del parc natural de Los Alcornocales.