Dimarts, sessió de recuperació.








Després d’un mes de practicar activament el patinet el cos i la musculatura s’han transformat per poder fer l’esforç requerit.
Possiblement que les ganes de sortir que tenia, després dels mesos de no fer gaire bé res, han fet que aquest diumenge acabés amb el quàdriceps de la cama esquerre i el genoll més sobrecarregats del habitual. Perquè sempre és l’esquerre?
Avui el Manel, fissió que fa alguns anys que ens coneixem i que em posa a lloc quan tinc alguna lesió, m’ha fet un recuperador massatge , seguit de bons consells i per acabar d’arreglar-ho m’ha enganxat un espècie de calcomanies que diu que quedarà d’allò més bé per anar a al platja. Fa molts anys un pegat miraculós en deien el "pegat de la monja", deu ser que tot torna.
Veig que no és problema de cargols , el problema es diu anys i aquests per més il·lusió i entusiasme que hi poso en la nova activitat, no tenen marxa enrere.
Farem una mica de bondat, patí platja, per recuperar l’articulació malmesa i en breu tornaré a recorre el Bages amb el patinet o qui sap si ja amb bici.
Bona revetlla de Sant Joan !!!

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola, bon dia!
M'ha agradat molt els teus comentaris en aquest bloc
segueix aixi!
:D