D'Artés al Puig Rodó (06 01 2011)

L'Estany
Esmorzem a l'Estany

Montserrat i la Mola. Caseta alta.
 Sortim d’Artés el Joan Ramon I l’Agustí. El dia no es massa fred, uns 6 graus. Jo deia que el varal que anàvem era millor que estes gelat per no trobar gaire fang. Afortunadament encara no  podem decidir  el temps que fera i emprenem el camí que havíem previst.
Revisio del dolmen.
Direcció a serrat de la Guixera i abans d’arribar a Solegibert, la fanguera, ja fa que haguem de carregar la bici a coll, menys mal que  s’ha acabat aviat. Seguim i comencem a pujar siga saga i som a Vilamorena, Sant Joan d’Olò... seguim la llarga pujada que ens deixa a l’Estany.
Al peu del monestir aprofitem per fer un most i tornem-hi.
Corriol
Moià
Tornem a puja que no a estat res.  Arribem al coll del mas Guell sensacionals vistes de Montserrat i la Mola. Puig rodo, parada per visitar i fer algunes fotos al Dolmen de Puig Rodo. Ara sembla que comencem a baixar. Uf que llarga la pujada d’avui. Segim el Gr 3 i creuem La Granoia ja som al bell mig de Moia. L’hora del vermut, la plaça plena, nosaltres a lo nostre que encara queda un trosset i tenim d’anar al dinar de reis amb la família. Comencem la baixada per un sensacional corriol que ens deixa gaire be a la Ruca i d’aquí pel camí de la Vall tornem a ser a Artes.
Pots veure les fotos clicnt l'enllaç.

Dades i traca del recorregut a Wikiloc.