Entre Santpedor i Sant Mateu de Bages

A les 8 amb punt amb el Ramon hem començat l pedalada del dia.
Sortida cap el par de l’agulla, seguim la sequi i un cop past Comabella ens dirigim a Santpedor pels Aiguamolls de la Bòbila, ens enfilem direcció Mirador de Montserrat, camí de Vallbona, continuem pel camí dels Plans. Cererols aprofitem per fer una parada i treure roba dons sembla que farà bo. Baixada cap a Súria per l’antic camí de Cererols.  Del Fustaret al polígon de la Pobla, el travessem i comencem a pujar, el immens mas de Can Torres queda a la nostra dreta, seguim amunt, a cal Mateu del Clot un ramat de Gossos ens venen a rebre, nosaltres de puntetes travessem i seguim a munt, aquí el camí es mol ple de bardisses i cal empènyer la bici gaire be  tota la pujada. Retrobem el camí prop de can Eloi. Decidim que es bona hora per esmorzar i així que fem la nostra parada del dia.
Desprès del entrepà ja som a Sant Mateu, ara de baixada ens arribem el Torrent de Fontanet  i cap  el pla de la Llauna, can Serra, Montconill. L’obaga es molt desglaçada i el regel que les nostres rodes esdevinguin verdaders donuts, i fins i tot tenim d’empènyer.  Segui el camí de la sal, San Martí de Torroella,  ara seguim el PR que va dels Rasos de Peguera a Manresa i finalment pel Poal arribem novament al punt de sortida.
Dades de l excursió a Wikiloc