Rodalies de Manresa i el Llobregat .

La Seu Manresa
Piiiig Piiiiig. A les 11 del matí sona el  meu mòbil, un missatge: Dema pluges a tot Catalunya,  si vols podem aprofitar la tarda  fer un tom després de dinar.
Riera de Rajadell
Torre Santa Caterina
A 2 quarts de 4 amb el Joan sortim de la Politècnica. El primer bon dia “ Quina passada els senders de dissabte a Navarcles.”. Sortim seguint corriols  que ens deixen al parc de l’agulla i d’aquí seguim la sèquia. Travessem el  Riudor, i fins el polígon del cementiri. Pels plans de les oliveres arribem al camí de St. Benet: Ara seguim la ruta del terme de St Fruitos. Aprofito per fer algunes fotos prop del Llobregat. S. Benet i seguim el GR 4 fins els tres Salts. Anem  sempre a tocar del Llobregat fins el Pont de Vilomara i l’Angle . Quan hem passat la masia toca de Pujar. Per sota del turo del Jeroni arribem a Can Font de Cirerencs. Anem direcció de Manresa. Travessem la Cra C 55 que és plena a Vesar i després cap a Can Poc Oli. Seguim la riera de Rajadell, la deixem i per antics camins ara esdevinguts corriols anem a trobar el camí de la Guia i d aquí a la Torre de Santa Caterina. Baixem novament i travessem  el Cardener pel pont Vell . Ara a Sant Pau en toca la darrera pujada i  Pel costat mateix de Santa Clara arribem a  Manresa.. Uns corriols urbans i som a la punt de  sortida
Dades del recorregut a Wikiloc.