Tornen els cent.



Bocata 2
Desprès de les pluges d’ahir, tocava sortir . La bici , la Pluja, des de que vaig fe camí del Ebre que no havíem sortit.
Poso la sàrria amb un petit equip de pluja i ens anem. Objectiu recuperar sensacions sense presa ni destí. Enfilo la antiga cra de Manresa a Berga, vaig escoltant musica tranquil•lament, el mati es fresc, i cal estar atent, el terra que es moll.
Poc abans de Balsareny un grup de ciclistes de la penya. Jo segueixo cap a Puig-reig on agafo la Cra de Casserres i en arribar decideixo de para a fer un most.
Amb crida l atenció el retol de damunt la taula bocates a 2 € una truita i una Moritz, ara m’he passat a la competència.
Reprenc el camí i vaig cap a Gironella, i cap a Manresa pel mateix de l’anada. Al arribar a Sallent veig que es aviat i allargo la volta, per Artés i Santpedor.
M’ha fet molta il•lusió torna a fer 100 km
La traça i dades del recorregut a Openrunner.

Comentaris