XXI pedalada d'Artés- l'Artesenca 2011 a la meva.




Dissabte passat quan pujava per la cra que va cap a Moià vaig veure senyals al corriol del costat de la cra, vaig pensar que deurien senyalar l'Artesenca 2011 que es feia el diumenge. Ahir vaig buscar el traç de la sortida, havien fet uns corriols nous,  això va despertar el meu interès, hi avui he anat a seguir-la.

Desprès d'esmorzar he sortit de casa. A les  9 del mati, xino xano,  cap el pont de Cabrianes on he començat el  recorregut de l'Artesenca 2011.

Quan he trobat el traç hl he seguit  i ja per  el primer corriol que  desconeixia fis a sobra del Galobard i d'aquí cap a  les Quingles  fins gaire be la Guardia, unes ziges zagues amb porta a Vista Pirineus
. Baixo fins prop d'Artés, mes corriol fins  a la Vall. Travesso la Riera Malrubi i segueixo per la serra de les Guixeres i el Grifoller.  Toco Artés de resquitllada pel rabal, enfilo per la Sala cap a Torre Cabota i ara de baixada el corriol del forn de la calc. Ara si que he descobert els nos noi quina sorpresa a tan agradable,  uns quilometres de corriol que amb duen pel pla de CanVila , novament al forn de la Calc i pels volta'ns de la font de les tapia s al punt de començament.
Realment la sortida es molt entretinguda, i val la pena. No se si serà que lo bo be al final però els corriols darrers m'han deixat xalar de valent com poques vagades, 100 x 100 ciclables, molt ben escollits i netejats..
Nomes felicitar a al organització, amics de la cursa, per la sensacional feina feta en desbrossar els corriols i també agrair el compartim-ho mitjançant el trac.
Conclusió a vegades comences amb desgana i acaba sent un excel·lent dia, cal sortir i provar-ho.
Traça a Wikiloc.

Comentaris