Recorregut cicloturista pel Bages.

La pluja al corriol de la bauma.
 Comencem la temporada de BTT amb una sortida rodadora. Anem cap a Callús, deixem enrere el Poal i la Mafrica seguin el corriol de la vauma.

Travessem Callús i enfilem direcció de Castellnou sempre per la pista bona en alguns trams encara conserva el quitrà d'altres apoques. Anem fins a cal Segudet, a consultar els preus dels esmorzar per si algun dia s'escau. Seguim sempre de bon pujar fins als Sellers de la Serra.

Espectadores, baixan cap a la Torre del Roca
Baixada per una pista amb molta pedra que segueix per sobre del Torrent de la canal i lantiga mina de Vilafruns ens du a la Torre del Roca.

Anem seguint la carretera, travessemSallent i sortim seguint el canal de can Berenguer.

A Cabrianes seguim per la Butjosa, i per sota del túnel arribem a l'aeròdrom del Bages,  ple a vessar. Pels plans del cementiri arribem a Sant Fruitós i d aquí cap als bombers i novament a Manresa.
Tunel prop del aeròdrom
Aquest recorregut transita sempre per pistes de bon fer i carretera sense transit. Excepciolament segueix el corriol de la vauma prop de Callús i el túnel del aeròdrom del Bages. Apte per tots els nivells sense dificultat tècnica.

El recorregut s'ha fet amb bicicleta TTC.