Colls a la Garrotxa i Montseny en 3 dies. Etapa 3. des de Arbucies a Manresa per: Coll de Raavell, Bordoriol, Sant marçal, Collformic i la Pollosa

Coll de Revell
Tercer dia 18 Maig de 2014

Arbúcies, Coll de Revell, Coll de Brdoriol, Coll de Sant Marçal, Càmping les Illes, Collformic, El Brull, Seva, Sant Miquel de Balenyà, Tona, Coll de la Pollosa, Collsuspina, Moià, Calders, Manresa.

Només sortir d’Arbúcies amb crida l’atenció el pon del molí de les Pipes, que aprofito per fer alguna foto. La pujada és d'uns 12 km sense grans repetjons. Vaig gaudir de les vistes i saludant altres ciclistes que fan la pujada. Arribo a Coll de Revell foto oficial.

Les Agudes
Ara baixo fins a trobar la rotonda direcció Viladrau. Comença el port de 1° categoria que amb te de dur a Santa fe del Montseny.
Passo el coll de Bordoriol i a la garita d’informacio veig que al coll de Sant Marçal i a un cami que va al campig les Illes i la carretera de Collformic. El xicot de l’oficina diu que és un bon cami, transitaven cotxes pero que estan arrenjant, no sap si ho estan anquitranat. Cap problema per anar amb la bici que duc.
Al coll de Sant Marçal coincideixo amb els caminadors que fan la “39ª travessa del Montseny” que baixen de Matagalls i van cap a les Agudes.

Font Bona
Segueixo el camí que es de bon ciclar amb precaucio fins a arribar al campig de Les Illes. Torno a l'asfalt. Arribo a la cra. BV- 5301 que amb uns 6 km fins al cim de Collformic.
M’aturo a la font del Faig. I ja de franca baixada arribo al Brull. Continuo cap a Seva, visita turistica al centre del poble i ja fins a Sant Miquel de Balenya.

Seva
Parada i fonda, despres d’un lleuges dinar reprenc el camí.

Tona
Tona i el darrrer col dels tres dies. Coll de la Pollosa. Segueixo, aprofitant la baixada creu Moià, Calders, i ja a Sant Fruitos de Bages, darrers esforços i novament a Manresa.
La volta d’avui, des de Arbucies cap al coll de Revell, Sant Marçal, Collformic i fins a Seva coincideix am la 11 marxa Terra de l'Aigua