Eurovelo 8. Etapa 06. Almuñécar, Salobreña, Motril, La Rabita Adra. 22 03 2018


Almuñecar baixell del Xanquete.

Eurovelo 8. Etapa 06. Almuñécar, Salobreña, Motril, La Rabita Adra. 22 03 2018.

Un cop arreplegat els trastos me'n vaig a la tasca de costat de l'hostal a fer un cafè amb torrada per tal de començar el dia.
Un tom per al barri antic d'Almuñecar i començo a pedalar. Deixo Almuñecar per la vora de la platja i ja tot seguit la N. 340 fins a Salobrenya. Entro a la zona platja de Salobreña per la platja de la Caletilla i tot seguit La Guardia. Aquí els carrers estan en obres i amb cal portar la bicicleta a coll per saltar la barrera, la Inauguració la setmana vinent. Transito per sota el castell de Salobreña i costat del penyal de Salobreña, segueixo per vora la platja fins a trobar el riu Guadalfeo.
Segueixo paral·lel al Guadalfeo direcció N, al meu davant queda el Veleta avui ple de neu, així estic jo de glaçat. Torno a fer mitja volta direcció al mar fins a trobar el port de Motril. Amb crida atenció doncs és un port amb prou de tràfec, inclou Ferrís direcció Marroc, Nador i Melilla. Deixo la zona portuària per un carril bici fins a tornar a trobar La N 340.

Els hinvernacles
A Garrucha m'aturo a fer un most. Comença la zona d'hivernacles. A Castell de Ferro torno a transitar per al bell mig de la població. Ara ha desaparegut les zones de turisme, urbanitzacions i tot són hivernacles amb la seva activitat.
En arribar a la Rabita em despisto i en lloc d'entrar al centre de la població segueixo per la N.
Ja fins a Adra tot són hivernacles i un paratge força desèrtic. Sóc a Adra que gairebé són les tres de la tarda. Faig un tom per la zona portuària, platja i comercial, tots els establiments estan tancats. Deixo Adra i segueixo fins als afores i m'allotjo a La Curva.

Far Adra.
Avui que arribo a bona hora, aprofito per fer bogada, les notes del dia, sopar i demà tornem-hi.

Cal destacar que ja ha desaparegut la zona turística i he arribat als hivernacles d'Almeria, el recorregut transita per la N 340 amb poc tràfec, també el continu pujar i baixar de la carretera.





Relive 'Eurovelo 8. Etapa 6. Almuñecar Adra.'

Comentaris