Eurovelo 8. Etapa 09. Carboneras, Garrucha, San Juan de Terreros, Pulpi, Lorca. 26 03 2018.

Pujant el coll de la Granatilla
Eurovelo 8. Etapa 9. Carboneras, Garrucha, San Juan de Terreros, Pulpi, Lorca. 26 03 2018.

Deixo Carboneras per la zona de la polèmica platja de l'Agarrobico.
Només de sortir m'he aturat, per tal de treura roba, sembla que està pujant la temperatura.
Segueixo ja de pujada fins al coll de la Granatilla. Pujant es poden gaudir espectaculars vistes sobre les platges i Carboneras. Una sensacional baixada fins a platja de Bolmayor. Seguim vora el mar, platja de Mena, platja del Bancal, Venta del Canal, Piedra de Villazar, Descargador, Palmral, Rumina, Fisncreuar la població de Villaricos. La carretera segueix vora del mar creuant infinitat de cales fins arribar a San Juan e Terreros. Parada a dinar.
Darrers quilòmetres per Andalusia. Estic dubtant si segueixo la costa o vaig per l'interior, decideixo seguir l'itinerari Eurovelo 8.

Comença de florir alguns arbres.
Ara cap a Pulpi, des de San Juan de Terreros a Pulpi, és una carrera amb un pendent que fa suar de valent, en 7 quilometres vaig de 0 metres fins a 280. Una lleugera baixada i ja sóc a Pulpi. Darrere població de Andalusia. Ha canviat l'entorn i ara esdevé ple d'horts de regadiu.

Al altipla, el vent fa acta de presencia i apreta de valent, sempre de cara segueixo a poc a poc, els 35 quilòmetres fins a Lorca es fan eterns, també cal destacar que m'he passat el trencall he fet un bon tros per la carretera que no tocava. A l'Escarihuela havia de seguir a l'esquerra per al camí de Vera, carretera amb poc trànsit i quan me'n he adonat estava arribat a Escucha. Nomes cal amagar el cap tant com es pot per no aturar el vent i anar fent.

Arribo Llorca a darrere hora de latarda, ja estaven preparant la processó. Una dutxa, un tom per la població i a dormir. Esperar que demà deixi de bufar el vent.

El recorregut d'avui és ben diferent al principi es costa molt entretingut, i al endinsar-se cap a Llorca es converteix amb seca i tot seguit horts de regadiu. Cal fer menció al fort pendent del port que du fins a Pulpi. i pel que fa al vent, m'han comentat els companys de Múrcia que la zona és força ventada, cal agafar-ho amb tranquil·litat i anar fent.